Ulubione pomadki do ust



Pomadki, zarówno te, które nadają kolor, jak i te ochronne i nawilżające, to dla mnie podstawa. Zawsze, gdy wychodzę gdzieś lubię nadać moim ustom piękny kolor. Podobnie jest wieczorem - zawsze jak kładę się spać, smaruje usta nawilżającą pomadką. Wyżej przedstawiam Wam moich ulubieńców, a w zasadzie ulubienice :)



1. Maybelline, Baby Lips kolor Peach Kiss
Kolor jasnej brzoskwini. Jest on bardzo delikatny, na ustach daje lekki odcień, bardzo subtelny. Nie jest za miękka, ani za twarda, dzięki czemu bardzo fajnie maluje się nią usta. Zapach także mi się podoba. Ogólnie schodzi mi najszybciej, ale używam ją głownie na noc, bo dość fajnie nawilża.



2. Dior Rouge nr 796
Dość ciemna, zgasła czerwień. Idealnie nadaje się na wieczór. Łatwo się nią maluje, nie jest za twarda, ani za miękka. Utrzymuje się kilka godzin i schodzi równomiernie. Co do nawilżenia to jest ono delikatne.



3. Nivea Pearly Shine
Nadaje delikatny, perłowy odcień na ustach. Ślicznie pachnie i bardzo fajnie nawilża. Mam już kolejne opakowanie i jestem z niej ciągle zadowolona. Utrzymuje się na ustach od 2 do 4 godzin.



4. Cantare Colour 
Na opakowanie niestety nie ma żadnego numeru z kolorem, ale jest to delikatny róż. Kupiłam ją za 3 zł w sklepie z rzeczami po kilka zł. Pomadka jest dość twarda, dlatego muszę min. 3 raz przejechać nią usta. Kolor trzyma się ok 3 h, ale schodzi w miarę równomiernie.

***********

Chciałabym Wam się jeszcze pochwalić moim nagrodami - zdjęcie wrzuciłam na Instagrama KLIK. Jak wiecie szukam pracy, ale to nie oznacza, że siedzę w domu przed komputerem czy telewizorem i czekam, aż zadzwonią do mnie z ofertą pracy. Robię różne rzeczy ręcznie, niektóre uda mi się sprzedać, odświeżam różne przedmioty ze strychu i je sprzedaje oraz biorę udziały w konkursach (głównie fotograficznych). W poprzednim tygodniu i dzisiaj przyszły mi dwie nagrody pieniężne ! Wow, nigdy nic nie wygrałam w konkursie, więc jestem mega szczęśliwa :)) Nagrodami podzieliłam się z rodzicami, bo to oni pomogli mi w kupnie lustrzanki i drugiego obiektywu. Za część nagrody zamówiłam sobie filtr polaryzacyjny i blendę 5w1, reszta pójdzie na potrzebne mi teraz rzeczy i moje pieski :)

A Wy jakich macie ulubieńców ?
Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".

0 komentarzy :

Prześlij komentarz